سفارشات : 09174158127

رنگ ترافیکی

شن رنگی

رنگ skg

رنگ پوراکسیر

سه شنبه 28 فروردین 1403 ( 10:15:56 )

شرکت رنگ درفشان توليد کننده رنگ تک لبه،رنگ جدول،رنگ خط کشي،رنگ معابر،رنگ روغن ساختمان،رنگ ديوار،ديوارپوش،رنگ بلوار،رنگ خط کشي خيابان،رنگ خط کشي معابر،رنگ داخل ساختمان،رنگ بيرون ساختمان،رنگ عايق،رنگ ضد رطوبت ، رنگ ضد سايش، ضد زنگ، زنگ اخرایی، ضد زنگ اخرایی ، رنگ پاششي،رنگ جوتن، عايقکاري،ديوارنويسي،رنگ بتن، رتگ تولید شن رنگی، رنگ پشت بام،عايق پشت بام، قير،رنگ آسفالت، رنگ جايگزين ايزوگام،رنگ جدول خياباني،رنگ ترافیکی گرم - رنگ ها و پوشش های صنعتي و حفاظتی، رنگ ترافیکی ، رنگ عایق ، رنگ skg ، رنگهای ترافیکی ، شن رنگی ، شن رنگی خوب 

بهترین نوع رنگ ساختمانی


بازدید : 900 نفر

رنگ‌های ساختمانی دارای انواع مختلفی هستند که عبارتنداز:

رنگ پلاستیک رنگ روغنی رنگ مولتی کالر رنگ بلکا رنگ پتینه رنگ آکریلیک

هر ک از رنگ‌های فوق کارایی و ویژگی‌های خاص خود را دارند از همین‌رو انتخاب مناسب رنگ ساختمان به هدف و انتظار شما از این رنگ بستگی دارد. بطور مثال رنگ‌های پلاستیک با پایه آب تولید می‌شوند. این بدین معنی است که حلال رنگ پلاستیک که یکی از قدیمی‌ترین رنگ‌های ساختمانی به شمار می‌رود آب است؛ پس رنگ پلاستیک ساختمان قابل شستشو نیست.

با دانستن ویژگی‌هایی از این قبیل راحت‌تر می‌توانید یک رنگ مناسب برای رنگ آمیزی ساختمان خود انتخاب کنید. اگر می‌خواهید بدانید بهترین نوع رنگ های ساختمانی کدامند و چگونه باید معتبرترین تولید کننده رنگ برای خرید را پیدا کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع رنگ پلاستیک

یکی از انواع قدیمی رنگ‌های ساختمانی رنگ پلاستیک است. رنگ‌ پلاستیکی دیوار خود دارای انواع مختلفی هستند که با کیفیت‌های متفاوتی توسط تولیدکننده های رنگ به بازار عرضه می‌شوند. یکی از مزیت‌های این رنگ نسبت به رنگ‌های روغنی اجرای آسان آن‌ها است اما باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که رنگ پلاستیک اگرچه اجرای ساده‌تری دارد، اما دوام و ماندگاری آن بر سطوح کمتر است. مزایای خرید بهترین رنگ پلاستیک عبارت است از:

این رنگ مات بوده و به پوشاندن عیوب دیوار کمک می‌کند. حلال این رنگ آب بوده و برای رقیق سازی آن نیازی به حلال‌های نفتی نخواهد بود از همین‌رو رنگ‌های پلاستیک بوی زننده‌ای ندارند. رنگ پلاستیک به سرعت خشک می‌شود. در صورتی که به دنبال رنگ پلاستیک قابل شستشو هستید می‌توانید رنگ پلاستیک درجه یک خریداری کنید. فرایند رنگ آمیزی با این رنگ سریع‌تر به اتمام می‌رسد.

به عنوان برخی از معایب رنگ‌های پلاستیک نیز می‌توان موارد زیر را نام برد:

تمام انواع رنگ‎ پلاستیک قابلیت شستشو ندارد. این رنگ رطوبت محیط را به خود جذب می‌کند. از این رنگ می‌توان فقط برای رنگ آمیزی دیوارهای گچی استفاده کرد و قابلیت رنگ آمیزی در، پنجره‌ها و آهن آلات را ندارند. دوام و ماندگاری آن‌ها به نسبت دیگر انواع رنگ های ساختمانی جدید کمتر است. بهترین مارک رنگ روغن برای نقاشی ساختمان

به عنوان یکی از بهترین نوع رنگ های ساختمانی می‌توان به رنگ‌های روغنی اشاره کرد که بهترین نوع رنگ برای اهن نیز به شمار می‌رود. می‌توانید از یک تولید کننده رنگ بهترین برند رنگ روغنی ساختمانی را در سه نوع براق، مات و نیمه مات خریداری کنید. برخلاف رنگ پلاستیکی دیوار که برای در و پنجره‌های آهنی مناسب نیست، رنگ‌های روغنی عموما برای رنگ آمیزی سطوح آهنی مورد استفاده قرار می‌گیرند چراکه این رنگ بر روی سطوح آهنی می‌تواند مانند یک ضد زنگ و عایق عمل کند. بهترین مارک رنگ روغن برای نقاشی ساختمان دارای مزایای زیر است:

این رنگ با انعکاس نور فضا را روشن‌تر نشان می‌دهد از همین‌رو می‌توان برای رنگ آمیزی ساختمان‌های کوچک از این رنگ استفاده کرد. رنگ روغن یکی از انواع رنگ های قابل شستشو است. دوام و طول عمر این رنگ بالاتر از رنگ‌های پلاستیکی است. رنگ روغن ساختمان پوشش دهی مناسبی دارد.

برخی از معایب رنگ روغن ساختمان عبارت است از:

در میان انواع رنگ روغن ساختمان رنگ روغنی مات بوی بیشتر و پوشش دهی کمتری دارد. فرایند نقاشی یک ساختمان با این رنگ طولانی‌تر است. پایه این رنگ حلال نفتی بوده به همین خاطر بوی زننده‌ای دارند. این رنگ ناهمواری‌های دیوار یا ایرادات گچ کاری را به وضوح نشان می‌دهد. قابلیت شستشوی رنگ روغنی مات کمتر از سایر رنگ‌های روغنی است. برای پوشش بهتر دیوار رنگ روغنی باید چند دست اجرا شود که این اقدام هزینه رنگ آمیزی ساختمان را افزایش می‌دهد. خرید اینترنتی رنگ مولتی کالر از تولید کننده رنگ

این رنگ یکی از انواع رنگ های ساختمانی جدید است که پس از اجرا بر روی سطح به صورت چند رنگ دیده می‌شود. به عبارتی مولتی کالر یک رنگ است اما زمینه‌های رنگی متفاوتی دارد. این ویژگی استفاده از رنگ مولتی کالر برای پذیرایی را مناسب‌ کرده است. رنگ مولتی کالر سفید طرفداران بیشتری دارد. مزایای رنگ مولتی کالر عبارت است از:

این رنگ بوی کمی داشته که به سرعت از بین می‌رود. قابلیت اجرا بر روی سطوح مختلف چون گچ، بتن، سیمان و... را دارا است. از بهترین نوع رنگ های ساختمانی برای مکان‌های پر تردد مانند راه پله‌ها است چراکه گرد و غبار را به خود جذب نمی‌کند. نحوه زدن رنگ مولتی کالر ساده بوده و به واسطه اسپری اجرا می‌شود. تنوع طرح و رنگی بالایی دارد. جزو بهترین رنگ های ساختمانی ایرانی است که قابلیت شستشوی بالایی دارد. این نوع از انواع رنگ های ساختمانی جدید رطوبت را به خود جذب نمی‌کند. دوام و ماندگاری بالایی دارد. انواع رنگ آکریلیک ساختمانی

این رنگ در گذشته به دلیل خواصی چون دوام بالا یا درخشندگی تنها برای رنگ آمیزی خودرو مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما یک شرکت آلمانی با توسعه رنگ های آکریلیک کارایی این رنگ را افزایش داد و این رنگ مورد توجه نقاشان ساختمان قرار گرفت. تعداد زیادی از تولید کننده رنگ در ایران نیز این رنگ را به عنوان یکی از بهترین رنگ های ساختمانی به فروش می‌رسانند. مزایای این رنگ‌ها عبارت است از:

انواع رنگ اکریلیک ایجاد حساسیت نمی‌کنند. با توجه به غلظت بالایی که دارند پوشش دهی آن‌ها مناسب است. انواع رنگ اکریلیک تنوع بالایی داشته و در سه نوع مات، براق و نیمه براق به فروش می‌رسند. حلال رنگ اکریلیک همانند رنگ پلاستیک آب بوده و نیازی به حلال‌های نفتی ندارد. رنگ آکریلیک بوی نامطبوعی ندارد. این رنگ رطوبت را به خود جذب نمی‌کند. تمام سطوح را می‌توان با کمک این رنگ، رنگ آمیزی کرد. در برابر سایش مقاومت بالایی دارد. رنگ بلکا روی دیوار

در ساخت رنگ‌های بلکا از الیاف سلولزی استفاده می‌شود از همین‌رو این رنگ‌ها حالتی مشابه با کاغذ دیواری دارند. این رنگ را نیز می‌توانید از طریق یک تولید کننده رنگ معتبر تهیه کنید. مزایای این نوع از انواع رنگ های ساختمانی جدید عبارت است از:

رنگ بلکا ضد آب بوده و ترک نمی‌خورد. قابلیت پوشش دهی بالایی دارد و عیوب سطح را می‌پوشاند. اجرای این رنگ نیازی به زیرسازی نخواهد داشت. رنگ‌های بلکا تنوع رنگی بالایی دارند. بنابراین می‌توانید با مشاهده کاتالوگ رنگ بلکا انتخاب کنید. عایق خوبی برای سرما و گرما به شمار می‌روند. این رنگ حساسیت زا نیست. خرید رنگ پتینه دیوار

از دیگر انواع رنگ های ساختمانی جدید است که طرفداران زیادی دارد. یکی از مزیت‌های رنگ آمیزی ساختمان با این رنگ این است که به طرح‌های کارخانه محدود نخواهید شد و می‌توانید رنگ را با طرح‌های دلخواه خود بر روی سطح پیاده کنید. برای خرید انواع رنگ پتینه نیز می‌توانید به یک تولید کننده رنگ مشهد معتبر مراجعه کنید. مزایای این رنگ عبارت است از:

قابل شستشو است. قابلیت لکه گیری و ترمیم دارد. دوام و ماندگاری بالایی دارد. گرد و غبار به راحتی از روی آن پاک می‌‎شود.